Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta působícího v oblasti strojírenství hledáme kandidáty na pozici Customer Service Agent.
Náplň práce:
- Administrativa spojená s příjmem objednávek (zadání objednávky do interního systému dle druhu zboží, objednání zboží ve skladu, vystavení pro forma faktury a dobropisu, kontrola objednávky, status objednávky, odeslání faktury)
- Telefonický a mailový kontakt se zákazníky (aktuální informace o dodávkách výrobků)
- Telefonický a mailový kontakt s oddělením marketingu, se sklady, s plánovači zboží a s dopravci
- Řešení reklamací zákazníků
- Denní statistiky (kontrola zbytkových objednávek, EDI objednávek a Tool Commerce)
- Tvorba a údržba aktuální informační databáze klientů
- Spolupráce na přípravě prodejních akcí
- Dobrou znalost českého (případně slovenského) a anglického jazyka
- Chuť učit se novým věcem
- Flexibilitu
- Zkušenosti s prací v programu SAP - výhoda, nikoliv podmínka
- Samostatnost, proaktivní přístup
- Práci v úspěšné dynamické společnosti
- Práci v přátelském kolektivu
- Motivující finanční ohodnocení
V případě, že Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat své CV. Děkujeme.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |