Informace o pracovním místě
Pro naši společnost, která se zabývá kurýrními službami a přepravou osob, hledáme na částečný úvazek pečlivou kolegyni pro práci především s platbami a fakturami. Pokud jste samostatná osobnost, kterou baví čísla a administrativa, je to nabídka právě pro Vás. Nástup v průběhu června 2020.
Co u nás budete dělat:
-Evidovat příchozí i odchozí platby a faktury
-zadávat platební příkazy
-spravovat pokladnu (občasné nákupy do kuchyňky, kancelářské potřeby atd.)
-generovat a odesílat týdenní zálohy na mzdy
-jednou měsíčně posílat podklady ke zpracování mezd
-komunikovat s externí účetní firmou
-vykonávat občas drobné administrativní úkony (scanovat, objednávat online
kancelářské pomůcky atd.)
-Samostatnou, zodpovědnou, spolehlivou a trestně bezúhonnou osobu
-člověka s praxí ve financích
-uživatele PC a tabulkového procesoru (MS Excel, příp. Google sheets – základní počítací funkce)
-pečlivého kolegu, který má smysl pro detail
-člověka, který preferuje dlouhodobou spolupráci
-Zaměstnání na částečný úvazek
-flexibilní práci na cca 20–30 hodin týdně
-možnost příležitostně pracovat z domova
-odpovídající mzdové ohodnocení
-kanceláře na Vinohradech přímo u metra
Pokud Vás naše nabídka zaujala, napište nám, přiložte CV a my Vás budeme kontaktovat.
Mzda: | 15 000 - 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |