Informace o pracovním místě
Diversity HOLDING a.s. je silné podnikatelské uskupení, které má za cíl stát se lídrem v oblasti investic a služeb pro prémiovou klientelu. Skupina investuje zejména do oblasti realit, akvizic středně velkých podniků a dalších atraktivních investičních příležitostí v České Republice, na Slovensku a v zahraničí.
Společnost momentálně hledá recepční, jejichž náplní bude zejména:
• administrativní a organizační zajištění chodu kanceláří a recepce
• vyřizování telefonických hovorů a firemní korespondence
• podpora kanceláře
• vítání návštěv, klientů
• příprava schůzek
• objednávka kurýrních služeb
• administrativní podpora společnosti (kopírování, skenování, zadávání dat do PC, podpora pracovníků společnosti, …)
• min. SŠ vzdělání
• výhodou praxe na obdobné pozici
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
• aktivní přístup k práci
• znalost anglického jazyka výhodou
• organizační schopnosti
• samostatnost, komunikativnost
• příjemné vystupování
• ochotu, vstřícnost a zodpovědnost
• příjemné pracovní prostředí na lukrativní adrese
• odpovídající platové ohodnocení
• práci v přátelském prostředí
• možnost dlouhodobé spolupráce
• směny dle domluvy (pondělí – pátek, 8:00 – 18:00), dvě brigádnice
• nástup ihned
Mzda: | 100 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 1 |