Informace o pracovním místě
Pro dynamicky se rozvíjející společnost ADMIO, která se zabývá outsourcingem účetních a daňových služeb, hledáme asistenta/asistentku účetní.
Ze začátku budete vypomáhat svým zkušenějším kolegům, můžete si však vybudovat i samostatnou pozici v našem týmu :).
Co bude Vaším cílem?
• Vypomáhat účetním s administrativou a jednoduchým zpracováním dokladů, jejich evidencí a archivací
• Účtovat vybrané účetní operace a s možným přechodem k zodpovědnější práci
Co je dobrým předpokladem pro tuhle práci:
• Mít SŠ/VŠ ekonomického zaměření nebo dřívější zkušenost s účtováním
• Orientovat se v koloběhu dokladů ve firmě
• Pečlivost, samostatnost a flexibilita jsou samozřejmostí
• Efektivní práce s balíčkem MS Office
Zaměstnavatel nabízí:
• Příležitost dále se rozvíjet a růst (učíte se od odborníků ve svém oboru)
• Flexibilní pracovní dobu podle Vašich časových možností
• Odpovídající mzdové hodnocení
• Práci v kanceláři v centru Brna
• Chceme dát příležitost studentům, kteří chtějí své znalosti propojit s praxí nebo ženám na rodičovské, které nechtějí ztratit kontakt s účetním oborem, kde se dříve realizovaly
Pokud Vás naše pozice zaujala, prosím, pošlete nám svůj životopis s krátkým motivačním dopisem, proč jste si vybrali právě nás.
Mzda: | 130 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Brno |