Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme šikovnou osobnost, která je rychlá, přesto pečlivá, flexibilní, umí se bleskově rozhodovat a chce získat zkušenost u jedničky na trhu online prodeje zájezdů Invia.cz.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Práce s rezervačním systémem polského partnera
- Aktivní používání polštiny na denní bázi (email, telefon,..)
- Zpracovávání poptávek
- Ověřování dostupnosti hotelů u zahraničních partnerů (e-mailem, telefonicky)
- Kontrola správnosti údajů o cestujících, údajů o objednaných službách a cen
- Hlášení objednaných klientů zahraničním partnerům
- Zpracování podkladů pro fakturace a platby
- Kompletace odbavení pro klienty
- Minimálně SŠ/VŠ vzdělání
- Aktivní znalost POLSKÉHO jazyka PODMÍNKOU (min. úroveň B2)
- V období sezóny (červenec - září) zvládat docházku 40hodin/týden (pondělí - pátek, 9:00 -17:30)
- v období mimosezóny zvládat docházku 30 hodin/týden
- Komunikativnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
- Aktivní práce s internetem a e-mailem
- nástup: IHNED
- Zajímavou brigádu v cestovním ruchu
- Dohoda o provedení práce
- Dlouhodobá spolupráce
- Mzda: 120,- Kč/hod.
- Široké zázemí stabilní společnosti a leadera na trhu
- Bonusy ve formě zvýhodněných dovolených, zaškolení a následné firemní vzdělávání, multisport karta atd.
Pokud se chcete podívat, jak to na našem Back Ofiice oddělení vypadá, můžete shlédnout video: https://www.invia.cz/o-invia/kariera/nase-oddeleni/back-office/
Těšíme se na Vás!
Tým Invia
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |