Informace o pracovním místě
Aktuálně hledáme do našeho týmu Document Management nové posily na PART-TIME (brigádu)!
Využijte příležitost pracovat v bance, v níž se neztratíte a nastartujte tak svoji bankovní kariéru!
Místo výkonu: Brno, M-Palác
CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE?
- Administrativní práce v interním systému banky;
- práce s dokumenty a složkami;
- třízení dokumentů;
- zadávání údajů do interních systémů;
- operativní podpora a zpracování dalších požadavků dle aktuálních potřeb;
- podpora kolegů na oddělení.
- Student/ka VŠ, vhodné i pro MD/RD;
- uživatelská znalost práce s MS Office;
- zkušenosti s administrativou velkou výhodou,
- pečlivost, přesnost, rychlost, samostatnost, spolehlivost,
- časová flexibilita - docházet pravidelně na ca 20 hodin týdně, směny dle domluvy,
- mít zájem o dlouhodobou spolupráci.
- Příležitost získat pracovní zkušenosti v dynamické bankovní instituci,
- možnost profesního a osobního rozvoje,
- samostatnou a zodpovědnou práci,
- flexibilní pracovní dobu,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- příjemný, přátelský a mladý kolektiv.
- v případě dobrých výkonů možnost stát se kmenovým zaměstnancem (běžná praxe).
Nástup - ASAP
Spolupráce formou - DPP/DPČ
Možnost dlouhodobé spolupráce.
Prosím připisujte své časové možnosti během týdne.
Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
TermínNástup: | 04.01.2018 - 31.12.2018 |
Mzda: | 90 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi |
Lokalita: | Brno |