Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti prodeje zdravotnického materiálu a doplňků výživy, hledáme vhodné uchazečky na pozici výkonné asistentky pana ředitele.
Vaše zodpovědnosti budou širšího charakteru. Do Vaší náplně práce bude spadat:
- organizační a administrativní podpora p. ředitele
- správa vozového parku (palivové karty, knihy jízd...)
- komunikace s pojišťovnami (havarijní pojištění, odpovědnost za škodu...)
- vedení personální agendy (docházka, lék. prohlídky, pracovní smlouvy, školení)
- tvorba dokumentů pro obchodní oddělení (nabídky, kalkulace)
- komunikace s obchodními partnery, s úřady, bankou a jinými třetími stranami
- dílčí podpora marketingového oddělení
- příprava podkladů pro ISO audity
- příprava podkladů pro tendry (výhodou je znalost zákona o veřejných zakázkách)
Nástup: dohodou (možno počkat i na skončení výpovědní lhůty)
V případě Vašeho zájmu o pozici uveďte, prosím, ve svém životopisu nebo průvodním dopisu Vaše maturitní výsledky (známky a předměty). Tento údaj uveďte v každém případě - bez ohledu na další pokračující vzdělání.
- Alespoň 2 - 3 roky zkušeností na asistentské pozici jsou nutností. Na tuto pozici nestačí praxe při studiu a není vhodná pro absolventy.
- Schopnost splnit požadavky náročného nadřízeného
- Pokročilá znalost anglického jazyka (ale nebude k dennímu využití)
- Zodpovědnost a samostatnost
- Vysoké pracovní nasazení, ochota práce přesčas
- Reprezentativní vystupování
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Celá ČR |